poniedziałek, 28 kwietnia 2014

Wyprawa 28.04.2014 - Biała Głuchołaska

Po wczorajszym spacerze nad Białą Głuchołaską, nie mogłem się doczekać wyjazdu z wędką. W końcu jest godzina 16:00 zbieram się na rybki, chwila namysłu gdzie jechać ? Może okolice Rudawy, może Markowice? Nie jadę blisko zaledwie 6 km w okolice mostu między Białą Nyską a Morowem.


Szybko wiąże muchy - wczoraj widziałem że pstrągi zbierają z powierzchni więc na pierwszy ogień idą suche:


Od mostu przesuwam się w górę rzeki: 






po półtorej godziny intensywnego obławiania brak kontaktu z rybą więc zaglądam pod kamyki co tam siedzi: 



znalazłem kilka nimf jętki i kilka chruścików domkowców.

Zmieniam muchy na nimfy i wracam w stronę mostu dalej brak kontaktu z rybą.

Najwyraźniej to nie ten dzień, następnym razem będzie lepiej.

 


3 komentarze:

  1. Klimatyczna miejscówka , lubię takie wolno płynące rzeki... ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak wygląda rzeka po wielkiej wodzie, duże zmiany?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. byłem w kilku miejscach raczej zmian w korycie nie zauważyłem, wypłukało dość mocno dno i śmieci z brzegów popłyneły do jeziora nyskiego.

      Usuń